Er da litt deilig å være hjemme alene også da, Grotingeling. Lykke til med Pepsiavvenningen! Jeg kommer over til rehabvogna jeg også straks Veldig så stille denne tråden har blitt i det siste! Det liker jeg ikke savner å møte mange mange oppdateringer og bare generell prat hver gang jeg kommer innom! Her i huset er mandagsveiing helt og totalt forbudt fra i dag av! Jeg ser et mønster hvor mandagsveiingene dreper humøret mitt i dagesvis da det tallet som dukket opp gjerne er høyere enn det forrje pga helga, men det kan like godt ha gått en god del ned igjen innen torsdag og veiedag. Så det er helt unødvendig å gå igjennom den nedturen.. Men ja, det ble altså til at jeg veide to ganger denne uka også og greide da ikke å la det gå ei hel uke mellom, jeg er visst alt for nyskjerrig for sånt :P men selv om vekta viste et høyt tall i dag så opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd på flere år og det var et fornøyd uttrykk i speilet i dag tidlig! Jeg skimter nemlig målet på hvordan jeg er fornøyd med kroppen min. Det er et stykke igjen, men jeg ser en midje og en naturlig fin slankhet, selv den nederste 'magerullen' som er størst og har alltid vært et problem er mindre! Lavkarbo er helt fantastisk, jeg trodde jeg måtte ned kjempemange kilo for å ane sånt, men selv om vekta står litt stille så går cm kjempefort ned! Ved sist måling var hele 6 cm borte fra den tykkeste magedelen Men plutselig her en dag så begynte jeg å slite med dobbelthake.. Lurer på hvorfor den blåste seg opp sånn når alt annet går ned :/