Vet du hva, jeg hadde akkurat det samme problemet i begynnelsen! Pleide å dra på 60-minutters spinningklasser, men etter en halvtimes tid var jeg helt ødelagt. Cocosa reddet meg! I tillegg til å spise normalt og nok resten av dagen så heiv jeg i meg en stor ss med Cocosa rett før trening. Det var det første tipset jeg fikk, og det fungerte helt utmerket. I ettertid har jeg lært at det tar ca 30 minutter før Cocosa blir tatt opp og behandlet av leveren, så det virker ganske logisk nå da jeg har lært mer. I tillegg vil jeg gjerne trøste deg og si at det går over! Jo flinkere kroppen din blir til å omdanne fett og forbruke ketoner, jo raskere går det - og da vil du ikke få den følelsen av å ramle helt ned i kjelleren, heller. Men i begynnelsen er Cocosa definitivt verdt å forsøke! Edit: jeg ser jo nå at jeg tok utgangspunkt i at du holder på med ketolysekuren, noe du ikke gjør. Så blås i det jeg nevnte om ketoner Likevel vil det jo være sånn at jo flinkere kroppen din blir til å forbrenne riktig av fettreservene sine, jo raskere går det. Cocosa er likevel verdt et forsøk, det er ganske mange som har blitt redda av den