Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 01:27   #160
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Babymatdietten

Som noen her inne nevnte, tenker jeg at det ikke er noen grunn til å bli ufine i oppførselen mot hverandre her inne. Jeg skjønner tankegangen bak at enkelte mener at dette er et lavkarboforum og her inne må en da forvente at folk mener at lavkarbo er "det riktige" kostholdet. Men nå har det jo også vist seg at det er enkelte som finner dette temaet interessant, selv om de ikke har tenkt til å prøve det selv.

Men hva da med å flytte denne tråden til kategorien Utenfor Tema (Generell Diskusjon)? Tråden faller jo definitivt utenfor lavkarbokostholds-kategorien den nå er plassert i, og kanskje den virker mindre provoserende for de hissigste av oss om den ligger plassert et annet sted?

Jeg skjønner som sagt tankegangen bak at dette faktisk er et lavkarboforum, men skal virkelig andre kostholdsfilosofier være det eneste som ikke kan diskuteres? Da mener jeg bestemt at flytting av tråden er et bedre alternativ.

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat