Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 23:11   #296
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Uff jeg blir så paranoid jeg, av å ha de stixa liggende.. Mååå liksom sjekke hver kveld bare for å forsikre meg om at det jeg gjør er riktig, fler som sliter med det samme? evt tips for å legge fra seg den uvanen? Jeg har slutta å veie meg hver dag- men stixa er vanskelige å holde seg unna altså..
Og så kom jeg til å tenke på en ting.. Her om dagen var jeg hos ei venninne og vi bestemte oss for å grille. Hun tilbydde meg pølser, mais og potetsalat, men jeg svippa heller på meny og kjøpte meg et par kjøttstykker og avokado, tomat og rødløk( avokadosalat er så godt) og koste meg med det jeg Så spør hu igjen, etter jeg har sagt at jeg spiser lavkarbo som hu godt vet hva betyr, om jeg vil ha potetsalat... Jeg sier nei takk og spiser videre, så kommer kommentaren: "asså, du blir ikke no tjukkere selv om du spiser den liksom"
Hvordan takler dere de kommentarene der? Jeg sa ingenting jeg da, bare kikka ganske dumt på hu og fortsatte og spise.. Er det forventet at jeg må forklare meg i det vide og det breie bare fordi jeg spiser litt annerledes enn de liksom??
Måtte bare få det ut... Jeg synes det blir så fjollete med sånn kommentarer, og dum som jeg er lar jeg meg provosere litt og..

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat