|
Sv: Togtråden!
I dag har jeg vært fysemonsteret sjøl. Jeg får rett og slett ikke nok mat, jeg spiser meg halvt ihjel og jeg fyser fortsatt. Jeg ga etter for en remse kvikk lunsj men det var ikke verd det for ikke 30 minutter senere en gang så var jeg på jakt igjen! Nå har jeg momset bacon, jalapenos og ost så det tyter ut av ørene og med søt bringebær- og vaniljete så ble endelig suget dempet for nå. Jeg aner at tante rød er om hjørnet, selv om det er to uker før tiden.. Derfor forventer jeg vektoppgang også, vannvekt nok en gang. Det slår ikke feil, en gang i måneden så fyker vekta opp og slipper ikke igjen før etter rundt 2 uker, tidligere om jeg er heldig da.
I dag har jeg løpt mye i trapper. vi har nemlig gått til krig mot rotrommet/ soverommet og ommøblert, så nå er det endelig ryddig og støvfritt der hvor vi sover! Deilig! Vi bor i 4. Etg fra bakkplan, så med 30 turer opp og ned så har jeg altså hatt ei skikkelig treningsøkt i dag. Det er ille når man må ha barnevakt for å rydde altså! Haha. Godt å få det gjort da.
I morgen er det jobb igjen, kan ikke si jeg gleder meg. Men til forskjell fra forrje ukestart så har jeg fått hvilt meg skikkelig i helga! Mannen lot meg nemlig sove helt ut både lørdag og søndag så jeg sto ikke opp før kl 13 noen av dagene så jeg skal virkelig ikke klage! Lønn og ny pc kommer denne uka så det er mye å glede seg til også 
|