Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 22:23   #89
BellaIsa
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Lille venn, jeg har brukt mange år av livet på å finne ut av dette, blandt annet pga stressrelaterte symptomer og en reaksjon på brødprodukter ala det du beskrev tidligere. Noe jeg tyder av dine svar du ikke har da de høres ut som oppgult fra KK. Vi kan snakkes om 10 å rnår du sitter med de samme problemene som mange av oss her inne fordi vi trodde blindt på at vi visste best, eller du kan sette deg litt mer inn i FAKTA og sammenhenger FØR du faktisk blir syk. Det er ditt valg, men jeg forsøker å gi deg noen redskaper for å vite mer om hva du holder på med.

"LILLEVENN" kan du være selv kjære lille deg . Du dømmer andre, og har en holdning som er arrogant. Du tror du vet best og at det du sier er det eneste rette. FEIL. Det stemmer ikke Så, kjære deg..synes du skal lese litt mer og du har mye å lære, ja, selv du som har levd så lenge har mye å lære Viser igjen til det siterte innlegget du skrev tidligere i tråden, bare det viser mangel på kunnskap.

Jeg dømmer ikke deg, og du bør være forsiktig med å dømme andre utifra dine egne erfaringer, sykdommer eller hva det nå enn er.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat