Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 22:10   #1836
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen "Spisestue" og lykke til!

Godt jobba Mille og enig med Streber, fantastisk holdning du har. En eller annen gang klarer du det.

Gro: har du oppskriften på den gulasj-suppa?.....har smakt det før og syntes det var digg! utrolig bra å ikke gå opp på ferie, all ære til deg

Her er det sinnsykt travelt, flyr bare fra det ene gjøre målet til det andre. Ikveld skulle jeg faktisk male tre vegger, plante ut fem planter men valgte heller å lese meg opp her....mye koseligere!!!!!!!!!!!
Her er det stillstand på vekten, men er fornøyd fordi jeg har trent hardt i det siste og stillstand da er bra. Har minsket rundt midjen, det merkes på klær ihvertfall. Så jeg er god og være fornøyd med den nye meg og at jeg holder meg stabil. Sønnen min så meg i bikini idagog sa: det er ihvertfall sikkert at du er noe du ikke var forrige sommer, du er blitt veldig tynn....rett etterpå kommer minstejenta og "knar"den siste delen av "bilringen" jeg har igjen på magen...jeg velger å høre på sønnen min....det er mamma's gutt det!

MEN:.....ser jo at Titti har tatt meg igjen i vekt-reduksjonen...så....blir litt missunelig på det da........hadde jo vært gøy å gått ned en kilo til.....vi får se...he,he...kjenner meg liksom ikke sååååååååååååååå gira...he he!

God sommer, her var det 20 grader idag og bare sol...... Endelig sandaltid!