Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 20:54   #9
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Veldig forvirret

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Synes jeg ofrer mye for å gå litt ned i vekt jeg. Man skal jo helst leve på dette her i ettertid også, så alt for ekstrem orker jeg ikke kjøre dette.
Tenker at jeg skal prøve et par uker med lite ost og fløte, og uten søtstoff, så får jeg se da hva det gjør med vekta.
Problemet er at jeg da ikke helt kan se hvor fettet skal komme fra når man tross alt skal ha så mye fett på LCHF

Mye bra fett i de fete kjøttstykkene, entrecotè, nakkekoteletter, avocado, smørsauser, kryddersmør, nøtter...

Det er kjipt om man føler man ofrer "for" mye, man skal jo gjerne trives i det daglige også, ikke like lett bestandig å finne den gyldne middelvei mtp trivsel og vektnedgang....

Håper du finner det som fungerer for akkurat deg

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat