Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 11:47   #258
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hie folkens! Kan jeg slenge meg med dere? Er ingen nystarter i juni, men siden jeg ikke får det til å fungere er jeg alltids en nybegynner .
Startet i fjor sommer, ramlet ned 2 kg momentant og der er jeg fortsatt sånn ca. Hopper opp og ned og varierer med alt fra 1,5 - 3 kg siden jeg startet. MEN - kroppen fungerer mye bedre. Og jeg har faktisk ikke lagt på meg. Og magen fungerer strålende (som var grunnen til at jeg kuttet ut brød i første omgang).

Har brukt mye tid på å finne ut hvorfor dette ikke fungerer for meg; tenker meg ned 15 kg (til 70), så det er litt å ta av. Trimmer (går tur 2 g/uke, styrke 1-2 g/uke), drikker vann ca 2 l/dag, spiser nok fett, lite KH osv. Har prøvd flere varianter, til og med Skaldemans ekstreme variant ett par uker. Det hjalp der og da, men var ingen løsning for meg over tid. Har prøvd å finne ut om jeg har noen "stoppere", men ser ikke noe mønster (annet enn rødvin). Nå velger jeg å være fornøyd med at buksene slenger litt mer enn de gjorde for 2 måneder siden; at mannen min plutselig en dag sa at magen har krympet "nedenfra" (...og han er ikke typen som ser slikt....). Velger å ikke fokusere på målband og vekt, men tar hver dag som det kommer. Har heller fokus på trivsel, sammensetning av mat, nok vann og bevegelse. For mye fokus på vekt er for meg en "stopper" faktisk.

Ellers er jeg midt i det meste; både livet og i landet.

Svar med sitat