Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-11, 21:08   #22
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker ...

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Ååå, skulle virkelig ønske at jeg klarte å gjøre det som dere gjør!! Men det værste av alt for meg er ikke å være i bikini foran fremmede, men min egen mann!! Jeg er så redd for at han skal sammenligne meg med de andre lekre snellene.....sukk. Han ser meg jo når vi har sex, men lyset er alltid slukket gitt, så mye skjules....Hater kroppen min , men hater at jeg hater kroppen min!! Jeg kunne VIRKELIG trengt et gi-faen-kurs

Jeg var nok litt som deg, men etter snart 20 år og 2 fødsler har han jo sett det meste uansett!
Dessuten må han gjerne titte på de lekre snellene. Gå ut og bli sulten, kom hjem å spis! er et fint ordtak i så måte! Tror heller ikke de lekre snellene vil ha han. Er ikke bare min kropp som har forandret seg siden den aller første forelskelsen!

Han elsker meg ikke fordi jeg er så lekker, jeg er lekker fordi han elsker meg!