|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.
lurer på en ting ang ketolysekuren/skaldeman. ketose generelt jeg hadde en sprekk etter rundt 2 uker for 2 dager siden. er fortsatt i ketose! men ifølge skaldeman er det i uke 3 selve fettforbrenningen starter. kan jeg forvente at jeg er i uke 3 nå etter en sprekk?
jeg må bare ha masse tålmodighet å aldri sprekke mer. fikk verdens dårligste mage tror jeg må gi kroppen tid å holde på mange uker til jeg. kroppen tviholder på kiloene pga jeg er opptatt av pyntekilo og ikke bmi. dette er jo en livsstil. går man ikke ufattelig mye opp hvis man spiser normalt igjen?
Du kan få utslag på stix hvis du er dehydrert. Jeg fikk ikke utslag på stix i morges etter min uherlige vinutskeielse i går, men jeg er fortsatt i ketose. Jeg kjenner det på formen og kroppen. Gi det noen dager - bare ta skylappene på og fortsett i samme stil du har gjort til nå.
Ang. ketose og endring av fettforbrenning tar det rundt 6 uker før det er optimalt og kroppen kjører avgårde.
Hvis du bestemmer deg for å avslutte lavkarbo og går tilbake til det gamle spisemønstret ditt, så har du ikke gjort den berømte livsstilsendringen. Du får vurdere da om du vil ha et generelt lavkarbo-kosthold eller om du skal ta den berømte kcal-veien. Veie det opp mot hverandre.