Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-11, 14:03   #236
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Ja, det er fettet jeg sliter med. Er tidligere vegetarianer og klarer bare ikke å sette tennene i biff og den type kjøtt. Kjøttdeig går derimot bra... Har også tenkt tanken om at brøderstatningene kanskje er partystopper for meg. Men hva med feks lavkarbo pai? Vil GJERNE ha tips om alt mulig fett jeg kan få i meg...

Dagens meny:
- et par ss gruuuusom slimegrøt
- 2 Fiberrik med masse ost og meierismør
- Blomkålstappe med masse smør og fetaost
- ytrefilet av svin med blomkålstappe
- 1 atkins bar

Kanskje reker og majones til kvelds... Har vært småkvalm hele dagen, håper det er tegn på at ketosen er på vei. Om ikke den blir ødelagt av vinglasset jeg sitter med ved siden av meg nå

ekte majones med reker er jo supert forstår at overgangen fra veggis til lavkarbo kan være drastisk. men bit det i deg at fettet er BRA. og setter igang fettforbrenningen din i motsetning til det du har gjort før. mennesket er ikke skapt for å spise planter. prøv å ha litt fløte i eggerøren, kaffen. seterrømme til middag og smelt ost over grønnsakene/kjøttet. lett å bare gjøre de små tingene for å få mer fett. cocosa er bra å steke maten i og du kan også lage musli av ovnsbakte nøtter, frø og kjerner med olje og salt. men fettet skal helst komme fra kjøtt. regner med du er vandt med en del nøtter?

ja du kan miste matlysten å kjenne kvalm. men ikke gå 8-9 timer uten mat for magen ikke er sulten. kjenn litt etter på energien å få deg nok næring jeg kjenner ikke sult lenger, må kjenne etter på energien.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat