Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-11, 19:51   #15
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til vanskelige situasjoner på lavkarbo!

Jeg skjønner ikke helt problemet med å si nei takk?
Opp gjennom årene har jeg blitt tilbudt kaker mange ganger, men jeg er en av de som faktisk ikke er spesielt glad i søte ting.
De aller fleste tar det greitt når man svarer nei takk. Noen få tar det som et personlig nederlag når gjestene ikke straks stuper uti karbene de tilbyr.
Av og til, spesielt på besøk hos eldre mennesker velger jeg å ikke si noe, men forsyner meg med ei flis av et kakestykke for høflighets skyld. Det går fint å gjøre en sjelden gang.
Det blir det samme som når man er invitert til middag hos noen. Selv om jeg ikke spiser poteter eller ris, så kan jeg legge på en bitteliten potet eller bittelitt ris en sjelden gang når jeg er på besøk hos noen for å være høflig, men det er svært sjelden jeg er SÅ høflig.
Det er min kropp og jeg velger hva jeg vil fòre den med