Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-11, 15:41   #197
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Mmm! Hørtes ut som et godt alternativ til italiens pizzabunn. Midt i blinken! Dette skal jeg faktisk prøve i svært nær fremtid kjenner jeg. Har en haug med fet pepperoni som trenger å bli spist opp

Lavkarbopizza blir uansett ikke som høykarbovarianten, så hvorfor ikke finne på noe heeelt annet?

Denne synes jeg også fungerer overraskende bra, også en bunn med svært lite karber og enda mindre spesialingredienser... ;

3ss knust linfrø (0 karbs)
2ss revet parmesan (0,4 karbs)
1/4 ts hvitløkspulver (0.5 karbs)
1/4 ts løk pulver (0.5 karbs)
1/4 ts bakepulver (0.5 karbs)
1ts italiensk krydder (? karbs)
1 egg (0,4 karb)
2 ts vann
1-2 ts olje (0 karbs)

Kjør alt det tørre, inkl parmesan i biter, i blenderen, rør inn det våte og krydre som det passer deg. Jeg bruker gjerne mer parmesan enn hva som står og oregano som krydder

Klapp den ut på stekebrett (dette er en porsonspizza, tror jeg ganger den med 3 for full langpannestr), forstek bunnen i 2-4 min, ha på ønsket fyll og la den steke til osten er smeltet

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat