Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
JIPPI, Jeg har gått ned CA 6 kilo!!   (ikke denne uka, men sammenlagt Jeg begynte ikke 1 mai da, men uka etter.....Jeg sier ca på vekta, fordi jeg ikke heelt vet hva startvekta mi var, den gamle viste rett før 115..men har alltid tenkt 113 (psykologisk) Og i dag tidlig viste vekten min 106,8, og det er jo supert! Jeg har ikke veid meg ordentlig etter jeg begynte på kuren, redd for å bli skuffa, siden jeg har skeid litt ut med både ekte sjokolade, syns også jeg har spist mye 70 prosent sjokolade, cola zero hver dag, sjokoladebolle her om dagen( fikk krampe i magen etter det, så no more!!) , og både brød en dag, og hamburgerbrød en annen dag...Men tror kroppen min tåler disse utskeielsene godt, og det er jo bra for meg men har skjerpa meg den siste uka..(fortsatt Zero hver dag)
Jeg er veldig fornøyd ihvertfall!!
Nå er målet mitt å komme under 100 innen 1 juli...er dette mulig tror dere? Jeg skal til syden da, og hadde vært fint å veid 2 tall da, for min egen selvfølelses skyld....også litt nervøs for alle fristelsene og utskeielsene i syden ...men er kun 1 uke da....