|
Sv: Jeg elsker max hamburger!
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Noen ganger er det überdigg med en skikkelig junk-burger! At den er lowcarb er jo ekstra hyggelig Så er det litt deilig å bare kunne gå inn på en burgersjappe og bestille rett fra menyen, ukomplisert og enkelt 
Ja. Jeg kan forresten tilføye at samboer og jeg dumpet innom MAX da det var helt nyåpnet også og vi tilfeldigvis var der - da hadde jeg fått øye på lowcarb-burgeren på reklameplakaten utenfor, men klarte ikke å finne den igjen på menyen inne, så spurte bare om det gikk an å få burger uten brød, med salat istedet. Den nye og uerfarne kassafyren koblet ikke etterspørselen til low carb menyen, men var superblid og lot meg få hvilkensomhelst burger arrangert på den måten istedet. 
Jeg skjønner godt at folk ikke liker å styre og mase med bestillinger på restaurant og cafe og sånn, jeg liker det ikke så godt jeg heller, men nå har jeg mange erfaringer som forteller at jevnt de fleste prøver så godt de kan å gi meg akkurat den maten jeg spør etter - ingen sure miner eller gretne blikk bare fordi man har litt sære ønsker, altså. 
|