I dag skal jeg på fest! Er ikke det typisk... når man liksom ganske nylig har startet sitt nye og bedre kosthold. Alle de helgene jeg har sittet hjemme i vår/vinter... (drakk sist i julen). Menmen, man vet jo at det kommer slike ting i løpet av et år, så det er bare å lære seg det. Skal feste sammen med bestevenninnen min, som jeg ser sjeldent og skal flytte enda lengre unna nå snart. Så vi skal virkelig "ta i" litt i kveld. Den gode nyheten er at jeg ikke liker vin/øl Så jeg drikker aldri alkohol utenom fest (det er ikke noe kos for meg). Så jeg drikker da 1) sjeldent 2) kun brennevin o.l. Sistnevnte er jo veldig greit på lavkarbo da. Så blander jeg med sukkerfri brus, og bruker litt bær og sånt. Ulempen er jo at kroppen bruker tid på å forbrenne alkoholen... men det får bare gå. Den ultimate prøvelsen er faktisk alt det rundt en fest. Snacks og godteri... jeg kan godt sitte her og tenke at jeg skal holde meg unna det meste av sånt. Men er ikke alltid det fungerer i praksis. Jeg er *svak* sånnsett, og kanskje spesielt når jeg ikke har holdt på med riktig kosthold så lenge, og når jeg blir full Men skal altså prøve å begrense meg veldig altså. Og skal IKKE spise junkfood på byen! *blæh* Det har tidligere vært standard på natten, men det fører altså ikke noe godt med seg.