Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-11, 00:21   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trur ikke jeg klarer det hær mere?

Opprinnelig lagt inn av Tøvsjur, her.

tusen takk for mange gode tips. Problemet mitt er at jeg klarer ikke smør. kan steke i den, men ikke nå mere enn det. Egg har jeg spist meg mektig lei av, så det går bare ikke ned.
Fløte og ren rømme er jeg heller ikke så alt for glad i, også har jeg en mann som overhodet ikke kan spise det. Han tåler ikke fet mat.

Nå virker jeg veldig negativ her, men sliter med å tenke positivt rundet dette akkurat nå...

lavkarbo er ikke bare egg, bacon, roemme og floete...

du mangler motivasjon fordi du var saa godt i gang saa gjorde du det veldig vanskelig for deg selv ved aa spise ikkelavkarbo i ti dager. Dette roter til hormonbalansen din, og naar du da starter paa lavkarbo igjen maa du gaa tilbake til start igjen. Hjernen din er naa pissed fordi den igjen maa igjennom abstinenser, kroppen din maa igjen bruke tid paa aa normalisere hormonbalanse, og alt dette skaper saa mye kjemisk ubalanse at du "mister motivasjonen" og proever og finne unnskyldninger for aa ikke fortsette...

du maa nesten ta et valg og staa for det... ingen flere tidagers karbefest!

du kan fint spise lavkarbo uten egg og bacon flote og roemme, oppskriftsdelen her inne er bevis paa det

(nerthus er paa ferie uten norsk tastatur)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat