Ja kjempebra med en egen veietråd! Bra initiativ! I dag har maten gått greit, bare håper det ikke er for lite, for jeg har vært rimelig travel da jeg har vært hjemme alene med barna (minstemann er 10 måneder, og mannen leser på eksamen). Så når det gjelder aktivitetsnivå så er jeg mer avslappet og har det mye roligere når jeg er på jobb :fnise: Men såklart koselig å tilbringe ekstra tid med barna! Startet på jobb igjen etter permisjonen for bare en måned siden, så alle fridager er kjærkomne. Det var maten ja. Til frokost ble det den vanlige frokostpannekaken med syltetøy Virkelig enkelt og godt syns jeg! Og holder meg mett leeenge (MYE lenger enn to brødskiver tidligere gjorde). Til lunch ble det omelett, og til middag en baconcrispwrap med egg- og baconsalat. Nå tidlig kvelds spiste jeg en av wrap'ene med baconost på. Var egentlig ikke det beste jeg har smakt... syns de ble litt gummi altså. Er også fysen på noe i kveld, og skal slenge meg velfortjent ned i sofaen. Så planlegger en bringebærsmoothies!