Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-05, 22:18   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Til og med min fastlege (som jeg ikke er videre glad i) sier jeg må ta prøver minst en gang pr år for å sjekke bl.a. kalium etc fordi jeg tar vanndrivende. Min gamle lege (før denne fastlege greia ble påtvunget oss) tok prøver hver 6. mnd.

Jeg fikk beskjed om å ta 1 stk. kaleroid 750 mg til dagen. Neste prøvetaking viste at jeg lå veldig lavt igjen (etter at jeg begynte på Atkins induksjon siste gangen), og jeg fikk beskjed om å ta 1500 mg pr dag. Og det har jeg gjort....

Det er trist og leitt at folk får ødelagt livskvaliteten sin på grunn av sløve leger