Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 23:31   #340
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Det er helt korrekt det, men her har den største utfordringen vært selvdisiplin! Det å si "nei takk mamma, jeg skal ikke ha kroneis", "nei, jeg spiser ikke potetsalat selvom det ikke er noe friske grønnsaker til" etc etc.

Den 14 timers arbeidsdagen min var jeg kjempe flink helt frem til ca 10 timer på jobb...da ble det servert pizza, og all min selvdisiplin forsvant etter første bit. Jaggu...men jeg klarte da hvertfall å få glutenfri pizza, det er jo ikke lavkarbo, men bedre enn hvetemel...

Ellers går det trått her. Lagt på meg så jeg føler meg uvel her, så nå er det seriøst bare å stramme inn! Er ikke mange kg det er snakk om, type 4 kg, men det er nok til at buksene strammer og jeg føler meg dvask!
Har vært flink nå i helga, og skal gjøre et seriøst og idherdig forsøk når vi reiser på telttur på onsdag. Det kan bli hardt, men jeg har bestemt meg for at det er bedre å gå litt sulten enn å ødelegge ketosen igjen. Hodepine er ikke digg! Også har jeg hamstra atkins-barer som jeg skal ha med. Magen er mye mer medgjørlig med sukkerfri sjokolade enn 70% vanlig sjokolade, merkelig nok... Uansett, tur blir det, og bra skal det bli, til tross for ett par utfordringer matmessig (drar på tur med en som ikke legger på seg ett gram uansett hva han spiser, og som åpenbart ikke spiser lavkarbo) og det faktum at jeg har en kraftig overtråkket venstrefot...men det skal gå!!!

To be continued....

Hehe selvdiseplin er ikke min sterkeste side heller..
Har til nå holdt meg i ketose så håper det fortsetter.. Er vanskelig når jeg ikkehar gått ned noe på 1 mnd..Du kan jo fint spise pizza vis du klarer å holde deg unna brødet Og så får du be din mamma være snill med deg
Jeg når jeg resier vekk pleier å ha med meg en pakke med meksikansk salat vis jeg skulle bli sulten. Det hjelper.. Eller en pakke med parannøter

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat