Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her. Noen her som har prøvd akupunktur på rompeballene?? Jeg var hos putten min i dag. Sist jeg var hos ham satte han nåler langs ryggsøyla. Det gav veldig gode resultater. Jeg ba ham i dag sjekke beina mine siden jeg ikke klarer mer en knapt ett minutt på ellipsemaskina før melkesyra gjør det uutholdelig å fortsette. Ikke bare ryggen min som er forknytt; rompa og lårene er også helt forknytte kunne han fortelle. Han masserte rompa mi en stund , men jeg tror kanskje nåler virker noe mindre erotisk på meg (mannen er jo knallkjekk ). For å massere selv hjemme fikk jeg beskjed om å sitte på en tennisball mens jeg ruller frem og tilbake over den.. Foretrekker nåler. SÅ derfor, kan noen fortelle meg om sine erfaringer med akupunktur i skinkene??
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Noen her som har prøvd akupunktur på rompeballene?? Jeg var hos putten min i dag. Sist jeg var hos ham satte han nåler langs ryggsøyla. Det gav veldig gode resultater. Jeg ba ham i dag sjekke beina mine siden jeg ikke klarer mer en knapt ett minutt på ellipsemaskina før melkesyra gjør det uutholdelig å fortsette. Ikke bare ryggen min som er forknytt; rompa og lårene er også helt forknytte kunne han fortelle. Han masserte rompa mi en stund , men jeg tror kanskje nåler virker noe mindre erotisk på meg (mannen er jo knallkjekk ). For å massere selv hjemme fikk jeg beskjed om å sitte på en tennisball mens jeg ruller frem og tilbake over den.. Foretrekker nåler. SÅ derfor, kan noen fortelle meg om sine erfaringer med akupunktur i skinkene??
Ingen som kan svare meg på denne?? Jeg skal jo dit i morgen!