|
Sv: For lite karbohydrater?
Opprinnelig lagt inn av Trj, her.
Etter å ha kommet nesten i mål, slappet jeg av i forhold til "fintelling" av karber. Spiser mer bær, frø/kjerner og tyrkisk yoghurt. Tror jeg har økt grønnsakinntaket generelt de siste ukene. Og vekta går fortere ned nå enn den har gjort på lenge... Tror grønnsakene gjør meg godt...
omvendt her faktiskt spiser mindre grønnsaker. vi er forskjellige spiser mer fett og mer kalorier enn noengang. mistet 5 cm av midjemålet på en uke. men kroppen stabiliserer seg vel selv på streng lavkarbo og kroppen mener jeg ikke helt er normalvektig allikevel utifra bmi. bmi måler ikke fettmassen. så nå veier jeg snart det jeg veide som 18 åring av å spise som en mann. snudd helt oppned. ja det er ganske sjukt. å innse dette i veldig ung alder er ikke feil. er mange eldre damer på jobben med overvekt som sulter seg. de er forbauset over at en spinkel jente som meg kan spise så mye. men de har jo ødelagt forbrenning sin for mange år siden. de bør gi det en ny start med lavkarbo. dessverre er de fleste skepiske til fett pga samfunnet vi lever i. de j**** nutrilett/nøkkelhull merke reklamene asså
|