Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 12:29   #77
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg er med bra motivasjonstråd. har holdt på en uke etter jeg ga meg for noen måneder siden. merker ingen bivirkninger så langt siden jeg har gjort dette over lengre tid før.

nå spiser jeg mer kalorier, ferre måltider og mer fett. litt mer ala skalderman. spiser ikke så mye salat siden kaninfor gikk meg på nervene en stund. min hjerne tenker diet og går i sparebluss med en gang med for mye grønnsaker. skalderman anbefaler ikke yoghurt og sier at nøtter kan spises av de som er heldige å tåler dem. det gjør jeg jeg spiser skyr naturell med hjemmelaga musli av nøtter, kjerner og frø når jeg går litt smålei kyllinglår og egg. man trenger variasjon! dette klarer vi
å lage sin egen greie av ketolyse er best, da mister du ikke motivasjonen. å som sagt, ikke spis deg ihjel på grønnsaker. spis måltider som metter. og det mest logiske er å velge mest naturlig mat. ikke tirr søtsuget med for mye sukrin og div sukkerfri mat. det er mine beste tips. midjefettet forsvinner på et blunk om man orker litt styrketrening også.

NB: å spise for lite er en stor feil jeg gjorde. å starte de første ukene med et overskudd på kalorier kickstarter "bålet" av fettforbrenningen. kjenner jeg blir stappmett, men det er bedre enn å sende kroppen signaler om sult og la den gå i sparebluss.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat