Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 12:15   #967
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

I morgen er det veiedag.. Jeg gruer meg sånn at jeg blir kvalm av tanken, jeg føler meg så feit og ekkel at jeg vet ikke om jeg gidder å se tallet en gang. Heldigvis skal vi ut å kjøre langtur kl 10 i morgen så da får jeg fort tankene på noe annet enn om jeg ble værende hjemme. Jeg vet jeg har gått opp i vekt og jeg føler meg skikkelig dårlig på dette med lavkarbo, jeg føler ingen kontroll og jeg får ikke kroppen til å reagere heller.. Kan det være at lavkarbo ikke tar effekt på noen? Jeg trodde alt gikk bra etter å ikke ha veid på noen dager, og pga en varende hodepine så testet jeg etter ketose, negativ. Jeg har hatt vondt i hodet i mange dager og jeg trodde jo det var ketosen som var effetiv, nå tror jeg det bare var tull. Jeg har 1 stix igjen som jeg skal bruke i kveld, er jeg ikke i ketose da så får jeg heller revurdere hele kostholdet.
Vann får jeg ikke i meg lengere, så det blir mye te og brus for tiden, skulle gjerne ha hatt et bedre alternativ til vann og da tenker jeg ikke vann med smak, men noe som absolutt ikke minner om vann. Jeg har ikke drukket Pepsi Max siden mandag, så jeg er på vei til å kutte den ut også!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat