|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Hvis du har planer om å tvinge kroppen din til "unormal slankhet" (dvs 18-19 i BMI), så tror jeg ikke dette kostholdet vil være riktig for deg. Men nå vil jeg jo heller ikke anbefale noen å ha så lav BMI. Det er veldig sjeldent (eller aldri) pent eller sunt. Du vil nok helt sikkert gå ned litt (alt ettersom hva kroppen din mener er riktig), men du vil kanskje ikke rase ned i vekt (som ENKELTE veldig overvektige gjør).
Ingenting å være bekymra over. Kroppen din tar godt vare på seg selv om du spiser riktig. Mange som har blitt normalvektige men som fortsetter å spise ketogent, rett og slett fordi de føler seg bedre da 
Før graviditet holdt vekten seg på 60 som for meg er en BMI på 20,3. Dette da med vanlig høykarbokost. Selv om det høres lavt ut, ser jeg langt i fra ut som noe beinrangel av den grunn Uansett ser jeg mange positive sider ved lavkarbokost, og kommer til å fortsette med dette uansett hva vekten viser. 

|