Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 22:52   #7845
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og såååå kom det som jeg egentlig har ventet på..

Minstepoden vil kalle sambo for pappa, eller noe i den dur siden faren ikke fungerer som pappa. Jeg har nettopp snakket med sambos ekte sønn og han sa det var ok at stebroren kalte faren sin for pappa.. Bør jeg finne på et annet navn, eller er det ok å kalle stefar for pappa??

Vi har litt "dine og mine" barn her, og mellomste som er sønn av min svigersønn, kaller min mor for oldemor, siden vårt biologiske barnebarn gjør det. De to har ett barn hver og ett (helt nytt) sammen, og de kaller ste-mor/far med navn.
Min mor var forøvrig "mormor" til alle ungene i gata der jeg bodde med mine barn, og selv er jeg ekstra mamma til flere ungdommer. Slike jeg har kjent siden de var små. mamma2 kaller de meg ♥

La ungen gjøre som han føler for, så lenge det er greit for dere andre. Dere kan jo kalle biologisk far for far, så er det et skille

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...