Tråd: Ny her
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 14:01   #18
hope4me
Medlem

Medlem siden: May 2011
hope4me er på en erverdig vei

Sv: Ny her

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Først av alt, masse lukke til! Eg skjønner godt korleis du har det, litt forvirra Mitt tips er å lese deg opp på lavkarbo, eg kan anbefale Annika Dahlquist sine bøker.

Min mann et heller ikkje lavkarbo, men sidan det er eg som står for matlaginga, så supplerer eg ofte berre med poteter eller noko til han, og kanskje litt mindre feitt. Han synest ofte at det er heilt ok å ete salat eller berre grønnsaker til middagen. Klart det kan vere utfordrande å sjå at andre et mat du gjerne kunne tenkt deg, men fokuser på at det er slik at feitt og karbohydrat ikkje er gode venner, og at du heller vil sjå deg sjølv i speglen og vere nøgd, enn den kortvarige gleda du får med å ete høgkarbo.

Les Arnakristin sin tråd, den er super!

Kanskje du skal la vere å handle inn melk og i alle fall juice! Masse fruktsukker i juicen og melkesukker i melka. For nokre kan lettbrus vere eit hinder for vektnedgong, men det vil du finne ut av

Styr unna poteter, pasta, ris og mel i alle variantar (frukt innheld fruktsukker). Melk, juice, mais og lettprodukt bør du heller ikkje ha i kosten.

Oj her var det mye jeg ikke viste! ikke melk og ikke jus den er grei. ikke poteter,mais, og mel i alle varianter....hm står litt forundret da, hva er det man kan spise? forskjellige salater,kylling og vann?
bare undrer. Setter kjempe stor pris på svarene deres og til dere der ute også lykke til, dere har vært virkelig flinke. Jeg tar av meg hatten og bøyer meg ned for dere, faktisk motivert meg til dette

hope4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb/Scarsdale-dietten Svar med sitat