Veiedag og minus 400 gram.... Er jo nesten en pakke smør, men jeg blir så skuffet når jeg ikke greier mere enn en halvkilo! Så nå sitter jeg og funderer på hva som stopper meg. Eller gjør nedgangen tregere i hvert fall. Har to "synder". Kunstig søtning og fløte. Og at jeg egentlig tror jeg spiser for lite.... Jeg VET jeg ikke tåler kunstig søtning noe særlig, da jeg får hodepine og føler meg pløsette hvis jeg spiser for mye av det. Dvs at jeg drikker en halvliter saft eller spiser en pose sukkerfritt godteri. (Maltitol-søtet godt) Fløten har jeg i kaffen og er min form for kos og avslappning....men det har kanskje blitt for mye av det? Drikker vel 3-4 kopper i løpet av en dag med 2 ss fløte i hver. (=0,7 karbo i hver) Har vært så matlei i det siste....og når jeg nå prøver å telle på kcal ser jeg at jeg antagelig har ligget under 1200 om dagen. Hva tror dere er den største "synden"? Har vært høljregn her de siste dagene så jeg har ikke vært så aktiv heller....Eller i hvert fall ikke hver dag. Huff og æsj og søttan å! I dag skal jeg i hvert fall bake knekkebrød! Vurderte å bake kaffebrød også men vet ikke om jeg tørr. Søter jo det med sukrin og jeg tror ikke jeg reagerer på det. Og fiberhusken gjør meg veeeldig mett.