Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 10:29   #18
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Karbear86, her.

er det ikke mulig med feks par ryvita til frokost?

Egentlig ikke. Vil nok anbefale deg å holde deg helt unna slikt. Forstår GODT at du er redd for å legge på deg dersom du spiser fett, men såsant du holder deg unna karbohydratene så skal du gå ned altså I tillegg til å få ekstra energi og være mett hele tiden. Ketolyse er fantastisk sånn.

Vil anbefale deg å lese myyye rundt her på forumet, f.eks oppskriftstrådene. Egne underforum for frokost o.l. En av de største innstillingene på lavkarbo er at man må slutte å tenke 'brød' til frokost? Hvem som sier at man ikke kan spise kotelett til frokost f.eks?? Jeg har tidligere lagd meg wok jeg. Det er bare å gjøre det til en vane... ellers finnes det så utrolig mye godt med egg. Eggesalat, røre, omelett, kokt osv. Har man i fløte, skinke osv så blir det absolutt mettende, og du vil ikke savne brødet under! Selv er jeg glad i frokostpannekake. Har røre i kjøleskapet og steker på morgenen i jern. Oppskrift funnet her inne såklart. På jobb har jeg med meg en boks salat. Man kan absolutt gjøre det spennende. Jeg liker isbergsalat, agurk, paprika, blokkål, kylling, skinke, nøtter, egg osv... og hvitløksmajoneeees Så kan bare kollegaene mine sitte der med sine tørre brødskiver.
Som mellommåltid her på jobb så elsker jeg Grilstads "avskjær" som man bl.a får kjøpt på Rema. Det er skalker og skiver av salami. Veldig billig og kjempegodt.