Tråd: Tomatsuppe
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 08:32   #13
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tomatsuppe

Jeg pleier å bruke Ziggys tomatsuppe som utgangspunkt, men endrer den litt etter hva jeg har i huset og har lyst på.

Bruker bl.a. 3 bokser hakkede tomater - en naturell, en med hvitløk og en med basilikum + 1 hel boks seterrømme. Mmmm.... Litt chilipasta må til også! På grunn av løken (en stor kepaløk + litt purre) som jeg kjører i stavmikserbollen så blir suppa ganske tykk, kan jo spe den med mer vann om man vil, men jeg liker den tykk.

Lag en diiiiger kjele og frys ned i porsjonsbokser - kjempekjekt å ta med til lunsj om man har micro på jobben!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat