Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 00:37   #31
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Skikkelig skuffet og lei meg ...

Jeg ligger rundt 50 gram (om ikke litt mer?) karbohydrater til dagen og går ned i vekt jeg Sist veiedag hadde jeg gått ned 1,5 kg (på ei uke altså) ..og jeg skal "kun" ned 10-12 kg. Så det kan jo hende at du ikke må ligge på 15 gram eller mindre for at det skal funke? Jeg tenker litt på at du skal jo faktisk leve på dette kostholdet og ikke falle tilbake til gamle vaner (noe som er fort gjort hvis man føler at man hele tiden må strebe etter å ligge på minst mulig).

Men nå trener jeg også, så det påvirker jo min vektnedgang. Men uansett, ikke stress så fælt med at du ikke har gått så mye ned enda. For det første så har du jo faktisk ikke spist helt hundre prosent bra og for det andre så tar ting litt tid noen ganger. Fokuser heller litt på å lære mer om hva du egentlig driver med. Ja, du spiser kanskje selv ketogent, men det er ganske mye informasjon i bøker om andre filosofier o.l. Jo mer kunnskap jo lettere er det å sette sammen alt og utøve det i praksis