Starter 1. juni - Blir du med?
Jeg har bestemt meg, jeg skal prøve ketolysekuren. Jeg vet av tidligere erfaring at det er enklere å holde seg til kurer dersom man er fler sammen, og lurer derfor på om det er fler som har lyst til å henge seg på? Vi kan dele tanker, frustrasjoner, oppturer og nedturer osv.
Vil du være med så heng på! 
En liten presentasjon av oss junistarterne:
Karbomamma: Trebarnsmamma som etter de to siste (tette) graviditetene fant meg selv 40 kg tyngre enn før. 20 kg tok jeg av med normalt sunt kosthold, de neste 10 med South Beach Fase 1, og nå skal de siste 10 til pers. Følger Ketolysekuren med Periodisk Faste.
Elanessë: Jeg er 26 år og har to barn. Har vært jojoslanker i 7 år, har prøvd det meste - der lavkarbo har gitt mest suksess. Men sliter med å holde på det og finne riktig vei til min livsstil.
Målet mitt er å gå ned ca.23 kg. Jeg teller ikke karb, enda iallefall. Men jeg har vært borti ketolyse før, så jeg er ikke helt fremmed i gamet. Jeg tenker LCHF, men med fare for at det sniker seg inn litt Fedonmetode også. Må finne ut hva min kropp liker best, men skal prøve å ikke innvirke noe av dèt her på dere.
Pruttilutt: Er på runde 2 med streng ketogen kost (strengere enn ketolyse) - egenkomponert. Vektnedgang 20 kg med lavkarbo - blogger. 
Rikkem0r: Er på runde 2 med Ketolyse og gikk ned litt forrige runde, men det kom fort på igjen da jeg gikk tilbake til HØYkarbotilværelsen.. Det orker jeg ikke igjen, så er igang med godt mot og vil uansett hva som skjer med vektnedgang etterhvert fortsette med LCHF
Orlando: Jeg har begynt på Ketolyse for å få kontroll over mitt enorme sukkersug.Jeg er mere oppatt av helsegevinsten ved lavkarbo enn vektnedgang. Noen kg ned vil være en bonus.
Foksy: Student på 34 år og alenemor for en datter på 9 år. Går på ketolysekuren, blandet med fettfaste for å øke fettforbrenningen ytterligere. Målet er å gå ned mellom 15-20 kg.
Eve: Startet i slutten av mai, har gått ned 4 kg. til nå. Målet mitt er - 36 kg. Synes det er greit med delmål. Første er 6 kg til st.hans. Neste mål er -3 kg til ut juli. Jeg har slanket meg hele livet og går alltid opp mere enn jeg har gått ned etter endt slankeperiode. Nå er det omlegging av kostholdet som gjelder.
Sist redigert av KarboMamma : 12-06-11 kl 21:22.
Årsak: Presantasjoner
|