Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-05, 02:14   #13
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Mmm, ja - kjenner at jeg er enig litt der... Men da sier det nok likevel inni meg: Var det en geek? Eller var det en nerd?

Det med dårlige sosiale antenner er i alle fall et trekk - sannsynligvis et fellestrekk hos geek'er og nerd'er.

Noen jeg kjente en gang pleide si om folk at "han har sosial intelligens som en flodhest." Ikke noe vondt om flodhester, da... Men ellers er det vel et bra uttrykk, i alle fall for meg... Jeg ser veldig klart for meg hva det dreier seg om.

Men er en sånn en en geek eller en nerd? Jeg mener at nerder er intelligente bortsett fra sosialt, geeker er utilpass i verden og ikke nødvendigvis intelligente i det hele tatt.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat