|
Sv: Togtråden!
Jah.. Som forventet. Veide kl 7:30, men med mye vanndrikking om kvelden, 3 timer søvn og stress så ble det 2,5 kg opp på to dager.. Mange faktorer her for som nevnt så kan kroppen være i sparemodus og jeg har drukket vin i helga, spist krem og bær, sjokolade på med og uten sukker, jeg har også spist sukkerfrie peppermint drops, samt drukket store mengder brus så jeg vil ta på meg skylden for dette. Jeg tror ikke på at dette er fett, men en vannvekt eller rask næring som ligger lagret, så jeg håper jeg kan klare å få ned vekta fram til torsdag om jeg spiser normalt uten utskeielser til da. Jeg er sur, veldig sur, men gjort er gjort og jeg får bare begynne å jobbe med det enn å sitte å surmule. Dessuten tviler jeg sterkt på at kroppen er 'ferdig' med kveldsmaten som ble veldig sen, så jeg kan fint egentlg veie mindre enn hva jeg så, bare at jeg veide for tidlig. Nå har jeg spist frokost, så jeg får neppe vite hva som stemmer. Nå blir det faktisk ingen veiing fram til torsdag da annenhver dag ikke fungerer heretter, pga da hadde det blitt veiing både onsdag og torsdag. Dessuten er det mye mer spennende å se vekta på torsdag enn å avsløre den på onsdag :P
Sist redigert av Regret : 30-05-11 kl 09:45.
|