Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 07:21   #55
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Da må det være noe feil med meg, for jeg har som regel søtsug selv om jeg spiser ren og fin mat (i flere uker i strekk, altså).

(Men så har vel mamma påpekt flere ganger at det nok er en feilkobling et eller annet sted oppi hodet... )

Det samma gjelder for meg. Jeg spiste streng Skaldeman (fakir) i rundt 8 uker, Brukte ingen form for søtning og spiste mer enn nok fett. Jeg hadde søtsug og syntes det var en lettelse da jeg sluttet med dette opplegget og kunne spise søte ting igne som atkins eller pisket krem med stevia.

Vi er alle forskjellige og alle opplever det å følge lavkarbo/ketogen kost helt forskjellig, det finnes ingen fasit.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat