Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 22:09   #925
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Hei, Regret !

Så fint at du spør ! men altså, - hva hadde JEG gjort ? Sannsynlig det samme som du har gjort. Jeg har jo en sånn veiegreiekontroll, jeg også. Jeg prøver ikke å veie, men så gjør jeg det likevel. Og i det siste har det vært positivt, - og da er det jo liksom greit. Men jeg kjenner at jeg bare VENTER på at det skal stoppe å gå ned og stagnere. Eller i verste fall gå opp. Jeg prøver å forberede meg mentalt på det og sier til meg selv at jeg har gooood tid. Men jeg vet jo at når realiteten er der, så kommer jeg nok til å gå litt i kjelleren. . . .

Men så. Hva gjør du nå? JEG hadde gått på vekta i morgen tidlig, jeg. ETTER at du har tisset. . . . Og at du har tisset mye i dag ER jo et godt tegn. . . Og kroppen kan jo (er jo?) i en omstillingsprosess etter fastingen . . . Kroppen din har nok vært på sparebluss. Tror jeg.. . .

Your choice. . .

Huff, dette huet vårt !!!

til deg

Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 29-05-11 kl 22:31.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat