Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 18:25   #41
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Du burde heller prøve den sukkerfrie sjokoladen til sjokoladeprinsen

100 ganger bedre Smaker skikkelig sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Enig Det er den jeg tyr til når jeg bare ha. Og så er det den eneste sukkerfrie sjokoladen som ikke lager fest i magen for mitt vedkommende.

Men lurt å ha i baktanke at ikke alle tåler den da... jeg spiste en senest i går, faktisk (pleier aldri kjøpe dem, men var innom nærmeste Meny og fikk lyst på en liten sjokoladebit) og da fikk jeg skikkelig vond og oppblåst mage et par timer senere.

Dessuten synes jeg den er RÅdyr - 21,90 eller noe slikt tror jeg det var jeg betalte i går, og den veier vel ikke stort? 30 gram, kanskje? Er slett ikke flink til å anslå vekt og slikt, altså, så kan godt hende jeg er på bærtur...

Ikke for det at Atkins-barene er stort billigere (her i Norge ihvertfall), men de er jo litt større da - 60 gram per bar til rundt 24 kroner, avhengig av hvor man kjøper dem.

Nei, jeg er nå uansett glad på vegne av dem som har funnet en sukkerfri sjokolade de kan spise uten å bli dårlig i magen av - om det så er Sjokoladeprinsen, Cloetta, Atkins, Cavalier eller Sukkerfritt.

Sist redigert av Julie : 20-07-11 kl 15:12.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat