Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 16:41   #923
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

I'm back - men fortsatt opphold i ferievogna noen dager til.
Herlig med fri, og spesielt herlig at vekta har holdt seg helt dørgende stille
Driver å kokkelerer litt i kjøkkenvogna i dag, greit å få lagd klart noen måltider til uka som kommer.
Har lagd meg en ukesmeny som virker lovende, så kyllingnuggets og oopsirull er ferdige og delt opp i porsjoner.
Nå står gulasjgryte for tur , og så er det mulig jeg lager tomatsuppebase - vi får se.
Må vel komme meg over i trimvogna igjen også, for der har jeg ikke vært på en uke nå - men er det ferie så er det ferie

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat