Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 14:31   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer egentlig? Bare opp.

Først, du sier at du i den siste tiden bare har gått opp og opp - og viser et eksempel på at du har gått opp 1.2 kilo på en uke. Har du gått opp ukene FØR den uka også, jevnt og trutt, eller er det bare siste uke?

Hvis det er bare siste uke, sjekk vanninntak og menssyklus. Måler du deg i tillegg så du er sikker på at du ikke faktisk bygger muskler med all treningen?

Spiser du stort sett det samme hver dag, anbefaler jeg og variere i mye større grad, kroppen venner seg raskt på det samme inntaket hver dag. Spis gjerne litt mindre porsjoner på treningsfri dager. Husk at bacon er salt som kan binde vann.

Du sier at hvis du er sulten kan du spise skyr, men du skal jo ikke være sulten på dette kostholdet. Jeg tenker at smoothiesen til lunsj i større grad burde vært byttet ut med "fast føde" - fordi av erfaring får du i deg større mengder lett tilgjengelig energi flytende enn ellers - i tillegg kan det gi større sultsug. Dette har jeg erfaring med selv også, men du kan jo prøve deg fram.

Ellers kan du legge inn kostholdet ditt på www.diett.no og se om du kanskje bør redusere porsjonene dine

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat