Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-05, 16:47   #18
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Jeg tror ikke på noen religion, men bare på å være snill og grei, og vise omsorg for andre. Om folk velger å ta alt bokstavelig i en religion, velger ut noe eller tar litt fra hver religion, bryr jeg meg egentlig ikke om så lenge folk har fred med seg selv og det de tror på. Det eneste som irriterer meg er når noen bruker religion for å dømme andre.

Hvordan verden ble skapt er det ikke så godt å tro noe om, men jeg heller jo til bigbang og evolusjon.. uansett så klarer jeg vel å leve med at jeg ikke vet. Til daglig så lever jeg selvfølgelig etter de ti budene(bortsett fra de som går på å tro på Gud, så er vel de sju siste da?), men om det finnes noe mer eller ikke, det har ikke så mye for meg å si egentlig. Det som betyr noe for meg er å gjøre noe for de jeg er glad i feks. eller å trene de jentene som jeg har trent i noen år. skal ha enda et lag nå så da blir det både 13 og 17 åringer. Det varmer hjertet mitt når jeg ser at de trives, og at de blir bedre Jeg føler jo at livet mitt er rikt, og at det er mange ting som gir meg mye, og at om jeg tror på en Gud eller ikke, ikke gjør noen forskjell.
Men det vet jeg jo ikke
Hvordan mener dere at troen beriker deres hverdag, og hvorfor?

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat