Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 10:32   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!kan noen hjelpe meg å komme i gang?

Nybegynnertrådene du har fått er et must for en newbie, men synes du til og med DET er overveldende i starten kan du bare spise etter lavkarbo på 3 minutter ( som du også finner link til under nybegynnertråden til arnakristin )

Det er en tosiders pfd med det du trenger og vite. Lurer du på noe som IKKE står der, søk i forumet eller lag en tråd og spør selv

Jeg startet etter lavkarbo på 3 minutter, mens jeg leste meg opp her inne på forumet, lavkarbobøker, og andre sider på nett som handler om lavkarbo. Kunnskap om kostholdet er viktig, men du MÅ ikke vite alt med en gang

Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat