|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Opprinnelig lagt inn av Annne, her.
Jeg var på spinnmaraton i går: tre timer i strekk med spinning. 2000kcal, 4liter vann og en halv proteinbar senere var jeg veldig fornøyd med innsatsen.. Tror denne tungheten virkelig holder på å slippe taket, for det gikk faktisk veldig bra Spiste en kebab(uten pitabrødet) og ca. 50g cashewnøtter etterpå. Jeg synes å huske at man tåler litt klere karber når man trener mye, så jeg satser på at proteinbaren og nøttene ikke gjorde noen forskjell..
Tok en snikveiing i morges, og da viste vekta +0,5kg Kanskje musklene holder på vann etter hardkjøret i går?? Jeg har innført alkoholforbud de siste 10 dagene, for å se om det gjør noen forskjell. Kjedelig hvis jeg ikke har gått ned noe til mandag..
Nå har jeg litt oppsie i ovnen som skal bli deilig frokost Glemte bakepulveret, så vi får se hvordan resultatet blir...
Det er nok vatnet i kroppen din som gjer det. Var sjølv på joggetur for nokre daga sia der eg forbrente nesten 600 kcal. Hadde med meg ei 0,7 liter vannflaske og drakk nesten opp heile. På kvelden hadde eg nesten gått opp til startvekt (80.0 kg), men sprang på do konstant (var på kino, trudde eg skulle dø midt under kinoen, ble så tisse-trengt, selv om eg hadde gått på do to ganger før eg gikk inn...
Dagen etterpå var eg 78.1 kg.. Så ganske masse der var vann! Men eg trur det er riktig at ein ikkje skal overtrene som f.eks. med spinningsmaraton, kan blir for mykje for kroppen å håndtere, i stedet for å ta nokre rolige økter så kroppen tar seg inn igjen med en gang =)
|