Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-11, 17:41   #2
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Lavt stoffskifte, antistoffer og akupunktur

En liten oppdatering fra meg.
Tirsdag var jeg dartblink for første gang.
Endte opp med to dype nåler oppå venstre hånd mellom langfinger og ringfinger og en nål i ringfingeren. Fikk også en nål i høyre tommel.
Første dag kjente jeg ikke noe før utover kvelden da jeg ble veldig varm i hele kroppen. Siden jeg sliter med indre kulde til vanlig, var det utrolig deilig for en gangs skyld å bli varm.
Dagen etter var jeg fremdeles varm, men hver en muskel i kroppen kjentes ut som de hadde slått knute på seg.
Torsdag forsvant den varme følelsen; jeg ble kald og hadde blytunge armer og bein.
Fredag var verste verken ute av kroppen igjen, men hendene, anklene, føttene og venstre kne ville ikke samarbeide og jeg fikk gjentatte kramper.
Hele fredagen var blodsukkeret mitt på bærtur selv om jeg ikke hadde spist noe som skulle forårsake det. Det hoppa og dansa mellom 3,7 og 10,7, og jeg fikk etterhvert en salig hodepine.
I dag er blodsukkeret fremdeles på tur, så jeg har satt langtidsvirkende insulin for første gang siden jeg starta med lavkarbo i håp om å unngå de største svingningene.

Den såre trange halsen jeg "alltid" har, er helt fin og har vært det siden tirsdag ettermiddag.
Jeg har avtale om ny omgang nåler 12.juli. Har bestemt meg for å gi dette en sjanse iallefall.