Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-11, 02:02   #11
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Aginor, her.

Tusen takk, den var kjempekjekk.

Jeg vil faktisk fraråde å ta utgangspunkt i den guiden utifra hvor du er nå. Det blir en vanvittig brå overgang for kroppen din, og så drastiske endringer på kort tid kan lett ende i at du gir opp. Ta vare på den guiden, til du er i gang med sunnere kosthold. Å gå rett på streng LCHF med ditt utgangspunkt tror jeg blir litt for tøft. Det blir litt som å gå fra å ligge på sofaen hele dagen til å sette igang med et treningsregime med to timer hard trening fem ganger i uken. Jeg tror de fleste som prøver på noe sånt gir opp veldig fort.

Gradvise endringer gir psyken din og kroppen din tid til å venne seg til den nye livsstilen.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat