Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 19:53   #7822
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Ungane mine trur eg har auge overalt.

Eg lurer på om de kan hjelp meg med å finne ei bra plante til å pynte opp med ved inngangsdøra vår. Eg fikk så lyst på sånn hengande korg m "Velkommen"-skilt ...
Planta må vere veldig lettstelt, nøysom, klare av å bli glemt med tanke på vatn iblant, og ikkje trenge for mykje sol, for inngangsdøra ligg på skuggesida... Tips?

Jeg ville spurt på et hagesenter... jeg har mange planter ute, men de tåler bare en dag maks to uten vanning (solskinnsdager, fuktige overskyete dager tåler de flere av) om jeg er flink og gjennomvanner de ellers. Petunia er jo de vanligste som blir veldig flotte og hengende med masse blomster, men de ferdige blomstene må plukkes for å fremme flere blomster Ellers er vel margeritter litt mer hardføre, men de lukker seg om det er overskyet så da utgår vel de
Jeg pleier og spørre og gnåle på et lokalt privat hagesenter i nærheten, de har mye peiling

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/