Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-05, 08:49   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Herregud så patetisk. Jeg blir så sint at jeg sitter og skjelver her!!

Hvordan er det med gaver? Min aller beste venninne bor i Stockholm og jeg tenkte hun kunne sende meg en boks eller to? Hvis hun pakker den inn som en gave, må hun skrive utenpå hva den inneholder da? De kan jo ikke kreve det siden det er en gave?

Jeg fikk tilsendt flere prøvepakker med proteinpulver fra ei venninde i Sverige. Det var bare sendt som "brev" - da gikk det igjennom. Venninde i Dannmark kjøpte olje og kosttilskud for meg i USA i fjor og sendte det som "brev" fra Danmark da hun kom hjem. Det gikk også bra. Men da bror sendte fra USA (samme ting) OG senere fra Frankrike (innen EU) ble begge deler stoppet ! *arrrghhhhh*