|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Heisann ! Fikk tips fra veietråden fra mai om at det også var en skravletråd, så da kommer eg inn her
Kan jo fortelle litt om meg sjølv: begynte forrige mandag (16 mai) på ketolyse, og har til idag 27 mai gått ned 3,1 kg Veldig fornøyd med det (i hvert fall siden eg har bytta veiedag fra mandag til fredag, og mandag denne uka var eg 1 kg tyngre) 
Ellers er eg student i Bergen der eg studerer markedsføring på BI, har to deltidsjobber og har nå i vel 2 år vært ca 15-20 kg overvektig. Siden eg skal stå brud no i juni har eg veldig lyst å gå ned ein del kg (ja, begynte kanskje litt seint, men hadde virkelig håp å klare det på andre måter). Om eg kommer meg ned mellom 75-70 kg, er eg fornøyd i hvert fall
I sommer kan det være vanskelig å følge dette opplegget, siden det blir to veker med bryllupsreise, også skal me være "heime" i Sogn, men har jo lyst å prøve så ikkje kiloene går opp igjen Ellers skal kiloene vekk til høsten!
Planen min var først å gå ned til 65 kg, men trur eg blir enda meir fornøyd om eg klare å gå ned litt nærmere 60 (som 63). Er 1.69 høg!
Eg veier meg kvar morning og skriver opp vekta på ein lapp eg har liggende, fordi det gir meg motivasjon til å fortsette. Om eg har gått opp nokre gram, gir eg jernet dei neste dagane. Samboeren har sagt at 1 gang på vekta per dag er OK, alt annet over det = IKKE ok! Da får eg fulgt med på utviklingen gradvis
Nå ble det veldig masse tekst, håper det går bra God helg alle sammen !

|