Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 07:19   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Aginor, her.

Jeg meget takknemmelig for alle svar. Jeg skal gjøre mitt beste. Merker at det er vanskeligere å snu enn jeg hadde ventet, men forhåpentligvis vil det gå lettere etter hvert.

En av de tingene jeg er mest usikker på er hva slags mat jeg kan spise/ikke spise. Det virker som om det er mange kontrabeskjeder der ute på slankemarkedet. Jeg ikke interessert i innta 'slankemedisiner' av noen sort, bare endre matvaner og litt trening til sommeren. Også treningsbiten er utfordrende. Kan jeg f.eks. jogge ute med mine 130 kilo uten å overbelaste musklene eller andre deler av kroppen? Jeg spør fordi jeg ganske enkelt er en nybegynner i gamet.

Sjekk denne folderen her, den er et fint utgangspunkt: http://kostreform.blogs.capasitlabs....o3minutter.pdf

Tenk ren mat; rent kjøtt, ferske grønnsaker, naturlig fet mat. Ikke lettprodukter. Drikk godt med vann.

Jeg ville ikke startet med å jogge. Gå heller turer i godt tempo. Minimum 30 minutter dagen.Øke på farten og lengden etterhvert som du kjenner formen blir bedre.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat