Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-05, 21:06   #20
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Tøysekoppen, jeg har ikke tatt disse tablettene. Men lavkarbo er ikke så verst det heller da..

Hei
Fra spøk til alvor. Webcat som steller med data for Ketolyse AS undersøker om vi er blitt hacket for e-postadresser. Det er svært
lite sannsynlig, men dog, Pentagon er jo tidligere blitt hacket.
Har noen av dere eller deres bekjente fått mail med beskjed om at de har vunnet en DVD uten de har vært i nærheten av www.ketolyse.no eller www.Lavkarbo.no
for den del. altså noen som ikke surfer på slike sider. Det kan være mannen eller naboen som ikke ser på slikt og likevel har fått e-post?
Vi er interessert i å finne ut hvordan de har fått e-postadressene, og kan vi bevise de er blitt hacket, vil de prompte bli anmeldt.

Firmaet finnes ikke I Brønnøysund, jeg gjetter på at siden er stengt om 4-6 uker, når folk ikke har fått varene og ikke har fått det annonserte vekttap og sikkert ikke DVD heller.
DVDèn har man krav på selv om man ikke ønsker de fantastiske piller, men en porto på 243 dekker både den simpleste DVD, porto, ekspedisjon og et overskudd. Kjøp heller en DVD på COOP eller Elkjøp for 199 kr.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat